agilityjessie

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Linda Georgsson - 4 oktober 2013 12:40

Hej på er :D

Igår som jag skrev var det sista #agility #träningen#nybörjarkursen vilket var super tråkigt :(

Hur gick det då på träningen kan man fråga sig?

Jessie var super duktig lite små fel bara som tex att hon måste få bättre sug på hopphinrerna så att det går mer frammåt hela tiden för nu blir hon lite "busig" och hoppar på mig om det inte går tillräckligt fort. En sak som jag upptäckte igår är att jag kan "skicka" henne fram på hindrerna specielt på tunlarna vilket är jätte bra för hon är så snabb så då hinner jag ligga steget före till nästa hinder :).

Sedan på slutet så gjorde jag en vurpa så jag ramlade :-/

hät kommer bilden på hur mitt knä ser ut idag

 

Jag ramlade på ett hinderstöd för jag trodde jag var längre fram en vad jag va men det är sånt som händer ;) nu lärde jag mig något i alla fall och det är att inte ha för brottom ;) Jag har ju varigt med om värre saker när jag spelkade fotboll/inebandy och när jag red så det här är ingen ting ;)

Ska eventuelt försöka gå ut å träna lite mer idag vi får se :D

Hoppas ni får en bra dag och glöm inte att lämmna ett tassavtryck i gästboken ;)

Kramar Jessie och Linda <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej

Här kommer ni kunna läsa om mig och min hund Jessies framfart i agilityvärlden. För er som inte vet vad agility är så kommer jag berätta det senare :)

Hoppas ni kommer tycka om våran blogg

Kram Jessie och Linda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tassavtryck

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards