agilityjessie

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

Morgon mys

Av Linda Georgsson - 5 oktober 2013 10:10

Godmorgon på er
Blir ett snabbt #inlägg från #telefonen nu. Jag #vaknade imorse av att Jessie låg bredvid i #sängen vilket inte är ovanligt men det ovanliga är att hon hade krypigt ner under #täcket vilket inte hör till vanligheten då hon är varm av sig, har dessvärre inget kort på det men det såg väldigt #gulligt ut med ett littet Jessie huvud som stack upp.
Här kommer en annan bild på jessie ??
Hoppas ni får en superbra dag
Kram Jessie och Linda ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Georgsson - 13 oktober 2013 13:56

Hej Här har ni banskissarna på det jag och jessie tränade på den 7/10-13 måtten är på ett ungefär ;)       Hoppas ni kommer få nytta av banorna :) Kram Jessie och Linda   ...

Av Linda Georgsson - 13 oktober 2013 13:38

Hej igen Här kommer filmerna med det vi tränade i måndags   Här tränar vi slalom. Jessie är mycket bättre när jag har henne på min högra sida en när jag har henne på min vänstra. Fortsättning slalom   Här tränar vi sug frammåt på hi...

Av Linda Georgsson - 13 oktober 2013 11:42

Hej Här kommer ett bildspel från våran träning i måndags :) Bättre sent en aldrig brukar det ju heta ;)     Glöm inte att lämna ett tassavtryck i gästboken ;) Kram Jessie och Linda ...

Av Linda Georgsson - 7 oktober 2013 09:45


God dag på er ?? Idag blir det att åka ut till ssbk och #träna lite #agility med jessie. Idag blir det att #filma i alla fall ?. Jag #meddelar när vi kommer #hem hur det gick ?? Här nedan kommer en #bild på hur mitt #knä ser ut fyra dagar efter att...

Av Linda Georgsson - 4 oktober 2013 12:40


Hej på er :D Igår som jag skrev var det sista #agility #träningen på #nybörjarkursen vilket var super tråkigt :( Hur gick det då på träningen kan man fråga sig? Jessie var super duktig lite små fel bara som tex att hon måste få bättre sug på ho...

Presentation


Hej

Här kommer ni kunna läsa om mig och min hund Jessies framfart i agilityvärlden. För er som inte vet vad agility är så kommer jag berätta det senare :)

Hoppas ni kommer tycka om våran blogg

Kram Jessie och Linda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tassavtryck

Kategorier

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards